Acceder al contenido principal

Provedor TIC

OnTouch DS é un xestor de marketing intelixente para publicidade e promoción en pantallas dixitáis e puntos de venta que consegue automatizar a escolla dos mellores contidos a emitir e cando emitilos, dependendo da tenda e do público presente na mesma. Isto conséguese gracias ó estudio dos movementos das persoas diante dunha cámara e ó análese das caras para a realización da clasificación por idade e sexo. Ademáis de obter por fin un rendemento axeitado ó custo das pantaias e soportes de publicidade, é un aliado imprescindible para a consecución dos obxetivos de marketing e ventas, acadando a emisión de publicidade e ofertas segmentadas demográficamente. Ademáis de obter estudios de afluencia na tenda, ofrecemos una optimización automática dos contidos a emitir segundo o público real presente en cada establecemento e segundo os momentos do día. O producto está a dar moi bos resultados para a mellor focalización da publicidade e as ofertas e direccionar a promoción segundo criterios demográficos automáticamente. O obxetivo non é soamente o análese da rendabilidade dos soportes, senón ir un paso máis aló: conseguir maximizar esa rendabilidade cando non é a axeitada. Ademáis disto, estanse a facer avances no recoñecemento e rexitro de empregrados mediante análese de vídeo. http://www.youtube.com/watch?v=O5z3XETLGP4

Vía Edison 31, B. Polígono del Tambre., Santiago de Compostela (A Coruña)
Tlfn: 629360849

[{"razon_social":"OnTouch Nueva Tecnolog\u00eda Publicitaria, S.L.","enderezo_social":"V\u00eda Edison 31, B. Pol\u00edgono del Tambre.","localidade":"Santiago de Compostela","telefono":"629360849","latitud":"","longitud":"","nome_entidade":"OnTouch Nueva Tecnolog\u00eda Publicitaria, S.L."}]

O provedor ten as seguintes sedes:
  • Santiago de Compostela

Solución(s) TIC

OnTouch DS

OnTouch DS é un xestor de marketing intelixente para publicidade e promoción en pantallas dixitais e puntos de venda que consegue automatizar a escolla dos mellores contidos a emitir e cando emitilos, dependendo da tenda e do público presente na mesma. Isto conséguese grazas ao estudo dos movementos das persoas diante dunha cámara e á análise das caras para a realización da clasificación por idade e sexo.

Ademais de obter por fin un rendemento axeitado ao custo das pantaias e soportes de publicidade, é un aliado imprescindible para a consecución dos obxetivos de marketing e vendas, acadando a emisión de publicidade e ofertas segmentadas demográficamente.

Ofrecemos unha optimización automática dos contidos a emitir segundo o público real presente en cada establecemento e segundo os momentos do día, ademais dos estudos de afluencia na tenda.

O produto está a dar moi bos resultados para a mellor focalización da publicidade e as ofertas e direccionar a promoción segundo criterios demográficos de forma automática.

O obxetivo non é soamente a análise da rendabilidade dos soportes, senón ir un paso máis aló: conseguir maximizar esa rendibilidade cando non é a axeitada. Da mesma forma, estanse a facer avances no recoñecemento e rexitro de empregrados mediante a análise de vídeo.

Pode velo premeno aquí