Acceder al contenido principal

Provedor TIC

Startup especializada en el desarrollo de soluciones para dispositivos móviles en el sector textil-moda. Nuestra aplicación estrella es ConecTTaCRM, para el tratamiento y captura de pedidos de clientes en el sector Textil, incluyendo catálogo digital y acceso a backoffice para la administración y sincronización remota de las ventas.

Parque Tecnológico y Logístico de Vigo, calle C edificio Texvigo oficina B1, Vigo (Pontevedra)
Tlfn: 886113575

[{"razon_social":"One Thousand and One Ideas Lab S.l.","enderezo_social":"Parque Tecnol\u00f3gico y Log\u00edstico de Vigo, calle C edificio Texvigo oficina B1","localidade":"Vigo","telefono":"886113575","latitud":"","longitud":"","nome_entidade":"1001 Ideas Lab"}]

O provedor ten as seguintes sedes:
  • Vigo

Solución(s) TIC

ConecTTaCRM Xestión integral de pedidos sobre Tablets

ConecTTaCRM, é un sistema integral de xestión de pedidos para o sector Textil-Moda, baseado no uso de Tablets, para captúraa de pedidos (offline e online), incluíndo un completo catálogo dixital, carta de cores, xeolocalización de clientes, captura por códigos de barra e QR, posibilidade de módulo de Xefe de Vendas para levar un control total dos pedidos dos axentes, completo BackOffice para administración e sincronización cos diferentes ERP das empresas. Posibilidade de contar cun Módulo B2B para pedido directo desde a tenda multimarca á empresa.