Acceder al contenido principal

Provedor TIC

eMenu-Galicia es una consultora especializada es soluciones tecnológicas innovadoras para el sector Hosteleria y Turismo. Sus áreas de especialización abarcan el software de gestión, terminales táctiles inteligentes, tablets, soluciones móviles, carteleria digital, kioscos, sistemas de cobro y control del efectivo, fidelización de clientes y carta táctil. eMenu-Galicia facilita formación personalizada, asesoramiento y diseño de soluciones a medida.

Iglesia, 176-178 Entlº, Ferrol (A Coruña)
Tlfn: 981369869

[{"razon_social":"Tecnologia, Estrategia y Organizaci\u00f3n de Sistemas, SL","enderezo_social":"Iglesia, 176-178 Entl\u00ba","localidade":"Ferrol","telefono":"981369869","latitud":"0","longitud":"0","nome_entidade":"eMenu-Galicia"}]

O provedor ten as seguintes sedes:
  • Ferrol

Solución(s) TIC

eMenu Galicia - KSD POS-LMS Táctil

Equipos profesionais TPV táctil e software POS (Point of Sale) con base Linux. KSD POS é a resposta para os profesionais da venta minorista en Hostalería e Restauración.

Tanto se é vostede un establecimento individual, propietario de varios negocios ou unha grande franquicia, en KSD encontrará todo o que non atopa nas solucións habituais. Os equipos KSD están fabricados para cumplir os máis altos estándares de calidade, fiabilidade e resistencia por un uso continuado e intensivo. Desenvoltos para aumentar aínda máis a eficiencia dos procesos de traballo.

A tecnoloxía punta fiable asegura unha velocidade de traballo moi elevada e os materiais de alta calidade garanten robustez e unha longa vida útil. O software potente de tecnoloxía avanzada ofrece numerosas funcións perfeccionadas que aceleran e facilitan os procesos de traballo. A combinación entre a grande pantalla táctil e o teclado plano (opcional) do LMS permiten un manexo especialmente rápido e intuitivo, así como a representación claramente estruturada incluso con longas listas de artigos.

Os nosos servizos inclúen a completa posta en marcha do sistema, a programación e a formación. Os sistemas KSD poden traballar sós, conectados en rede ou como parte dunha amplia rede de locais de negocio.

Xestión das ventas directas, as mesas, xestión de habitacións de hotel. Xestión das contas por cobrar, documentos no idioma do cliente final, podemos empregar distintos niveis de prezos. A xestión do inventario simplificado, diferentes métodos de pago incluido Cheque/Ticket Restaurant con validación automática, pagos compartidos e deduccións, devolucións e cancelacións. Artígos de promoción para venta urxente, o control sobre as ventas.  Soporta lectores de tarxetas, tarxetas de prepago, tarxetas de cliente e pago por EFT e un longo número de funcións.....

Para grandes instalacións de TPV en Hostalería, Alimentación ou Comercio dispomos dun sistema centralizado de xestión baseado nos sistemas Windows PC. Estes programas conectados á nosa rede de caixas poden xestionar reservas de habitacións, mesas, emitir facturas directamente no PC.

Exemplo de instalación: tres equipos KSD están conectados á rede de Internet. Todos están conectados a un tipo diferente de impresora. O último (central control)  está conectado a un sistema de comunicacións e pode interactuar co sistema de control remoto en cada terminal. Tamén está conectado a un PC a través do software KSD BackLM para ser capaz de empregar os datos da caixa nun ordenador. Os nosos equipos pódense conectar a máquinas de cafés, pubs, con escáneres e balanzas, aos ordenadores portátiles, tablets táctiles Android, Apple, comanderas Orderman e outros dispositivos. Utilizan memorias inalterables, sistemas de tarxetas intelixentes, lectores de tarxetas, etc.

SINXELEZA:

Entrada simplificada e guiada a través das funcións coas axudas permanentes e teclados totalmente reutilizables. Moitas opcións de personalización para satisfacer as súas necesidades. Programación sinxela e visual.

EFICIENCIA:

Potente e perfectamente axeitado ás funcións de restauración e hostalería. Velocidade de entrada e execución. Pantalla táctil de alto brillo a color para unha mellor experiencia de usuario.

FIABILIDADE:

Teclado resistente a auga e duradeiro (opcional). Corpo de metal e revestemento de pintura ao forno. Conexión USB integrada (copia de seguridade e arquivo). Memoria protexida contra cortes eléctricos evitando calquera pérdida de información.
Diferentes tipos de impresora: térmicas, matriciais, mixtas, láser, de cocina.....

Vostede pode conectar os sistemas KSD con:

- Tablets, PDA's ou Comanderos
- Escáneres de código de barras
- Máquinas de café e dispensadores de bebidas
- Cámaras de videovixilancia
- Caixas de cobro automático (Cashlogy, Cashdro, Glory, CashKeeper, etc)
- Tarxetas intelixentes RFID ou Chip
- Lectores de tarxetas
- Balanzas
- Kioskos interactivos ou outros dispositivos

No software (Software)

- Xestión de entradas, mesas, dormitorios, contas por cobrar e contas clave
- Xestión de planos de mesas e salas
- Control preciso dos permisos do servidor de xestión
- Conexión co sistema de videovixilancia.
- Separación de pedidos e pratos, menús completos
- Xestión controlada de menús con restricións (cocina, vaixela, ...).
- Xestión de divisas e euro
- Reservas e Planificacións de reservas
- Gráficos e funcións de análise de ventas e marxes
- Xestión do inventario e fichas de datos das ordes
- Todo o pedido no ticket como aperitivos, entrantes,etc ...e noutro pedido con só os insumos e/ou alimentos, etc.
- Cada recibo impreso pódese personalizar segundo as súas necesidades
- Xestión Multi-bar: Os pedidos procedentes da planta baixa do local imprímense no bar máis próximo.
- Sonará un pitido para alertar ao personal, que está preto, da chegada dun pedido.

KSD LMS non ten límites

- Número de diferentes prezos: Ilimitado!
- Número de posibles pagos: sen límites!
- Número de ventas: Ilimitado!
- Número de mesas, entradas, contas por cobrar: sen límites!
- Número de pantalla configurable, botóns, etc. : Ilimitada
- Faga todas as pantallas personalizadas que necesite
- Fonte, tamaño e cor dos botóns e cada componentes: todo é completamente editabel!
- Presentación da impresión de recibos, nota A4, pantalla: Todo é configurable dacordo aos teus desexos!
- Control e edición completa das ventas. 

eMenu Galicia KSD Mobile - Telecomanda Táctil Hostalería

KSD Mobile - Telecomanda para Hostalería

KSD Mobile permite aos seus camarero/as mellorar o seu servizo, aforrar tempo e paseos innecesarios, reducir erros, asegurar os cobros e facilitar os procesos de cociña e caixa.

É a solución para axilizar e controlar as vendas en restaurantes, bares, cafeterías, hoteis, centros de convencións ou calquera establecemento de hostalería e restauración que requira mellorar o servizo ao cliente.

- O módulo de xestión de comanderas portátiles para terrazas ou salas é extraordinariamente fácil de usar.
- Os terminais son robustos e ben protexidos dos líquidos.
- O manexo é moi sinxelo e a programación realízase de forma totalmente automática!

Exemplo: Engadir un artigo ou un cambio de prezo na pantalla de caixa é ao instante, despois todos os equipos móbiles teñen o novo artigo/novos prezos sen necesidade de conectar ningún cable xa que todo se fai a través da WiFi.

KSD Mobile aforra tempo e evita errores! Coa súa pantalla táctil, o sistema permite unha entrada intuitiva e rápida. Non hai necesidade de recordar o pedido na mesa, unha vez que a información é introducida e validada, o comandero imprime directamente na cociña, na barra, na piscina ou onde se indique.

Coa impresora de recibos con transmisión inalámbrica, a impresión de recibos faise co camareiro. Acaba co estrés e os paseos agotadores de ida e volta durante o servizo en momentos punta.

Funcionalidade

- Do mesmo xeito que na pantalla de caixa, é fácil cambiar os botóns da pantalla para adaptarse as súas necesidades. Máis display e o panel retroiluminado lle permitirá ver con claridade nas zonas oscuras.

- Tomar pedidos
- Anular pedidos
- Cobrar
- Pedir a conta
- Enviar pratos a cociña
- Reclamar platos de cociña
- Cargar en conta (hotel, cliente, habitación)
- Enviar comentarios
- Xestión de menús
- Plataforma de hardware independente

KSD Mobile é válido para equipos con sistema Android e IOS.

Visualtek Move-In - Publicidade Dixital Interactiva

Cartelería Dinámica Digital chave en man

A comunicación audiovisual é unha tendencia imparable nos locais de Hostalería, Restaurantes ou Axencias de ViaxesNas pantallas do seu local poderá informar as seus clientes de todo aquelo que considere relevante, novos produtos, a súa carta de pratos, promocións, viaxes, noticias, o tempo, dun modo rápido, efectivo e impactante. 

Con Visualtek Move-in captará a atención, informará e proporcionará entretemento, a súa espera ou visita ao seu establecemento será máis agradable, con novas experiencias e atraerá a máis público cunha ou varias pantallas no seu escaparate, dentro do local ou na zona de espera.

Como funciona?

É moi sinxelo, nós nos encargamos de crear o seu canal de comunicación visual.

Facilítanos a liña gráfica, cores, tipos de letra para personalizar as súas mensaxes, incorporamos a información e o preparamos para que os seus clientes e vostede disfruten do seu canal VISUALTEK Move-in.

Poderá actualizar por si mesmo a información periódicamente sen preocuparse de nada, ou nós facemos os cambios, vostede só díganos que.

Que inclúe o servizo?

  • Os equipos axeitados ao seu negocio. Unha pantalla profesional, Mini PC o Player, soporte de pared, mesa ou chan.
  • Os contidos máis atractivos co deseño que vostede escolla, novas do sector, información dos seus produtos e servizos, novedades, ofertas...... 
  • Potente e intuitiva ferramenta de Software Web para crear por vostede mesmo os contidos, mensaxes, incluir imaxes, vídeos, textos..... 
  • Web interactiva integrada co canal de comunicación do seu local. Exemplo: Si inclúe un novo menú na sua carta visual Move-in, automáticamente aparecerá na súa web.
  • Xestión completa do servizo. Programación, xestión do canal, creación de contidos, vostede non se preocupará de nada. 
  • Pode completar con módulos extra o seu canal de comunicación, canal musical, o tempo, noticias, publicidade e máis.....

Poña en marcha a súa solución de Digital Signage con só unha chamada......

eMenu Galicia iPad - Carta Táctil Digital

eMenu iPad - permitirá aos camareros proporcionar aos seus clientes menús en iPad. A carta digital para iPad nos restaurantes pode substituír a súa carta de papel e tamén pode ser un grande complemento ao seu sistema de eMenu Táctil

eMenu iPad foi desenvolto e construido despois de anos de experiencia no campo de menús de pantalla táctil dixital, no eMenu iPad presenta a carta completa dun restaurante no iPad, ou só un segmento do menú (postres, vinos, etc).

O eMenu iPad tamén presenta as imáxes dos platos, unha descrición detallada e información extra.

eMenu iPad para os restaurantes é elegante e perfecto para os turistas xa que permite aos clientes cambiar o idioma do menú polo que eles desexan.

A carta de viños da súa bódega nun iPad, proporcione ao seus clientes e comerciais unha carta de viños dixital con todos os detalles dos seus viños, licores, etc.

Además o noso menú iPad ofrece un menú multilingüe, opcións de promoción especial para promover os platos máis rentables, recomendacións de clientes a través de redes sociais, publicidade nos cambios de ventás, informes estatísticos e moito máis.

Os beneficios para vostede e os seus clientes por usar o noso menú iPad :

  • Aumentar a satisfacción e o gasto medio
  • Grande atractivo para os seus clientes
  • Facerse único e diferenciarse da súa competencia
  • Mellorar a eficiencia e reducir os custes de personal
  • Coherente coa imaxen do restaurante - deseño gráfico único para todos os restaurantes
  • Pódese combinar con mesa auxiliar de montaxe en parede eMenu pantallas táctiles (opcional)
  • A aplicación funciona en todas as plataformas: Microsoft Windows, Apple iOS, Android.

eMenu Galicia Android Display - Carta táctil digital

O noso novo produto -eMenu Android Display - permitirá aos camareiros proporcionar ao seus clientes a súa nova carta en formato dixital cos nosos dispositivos tablet android de sobremesa.

Deseñados para ser sinxelos de empregar e instalar, os nosos equipos android eMenu Display dispoñen dunha cómoda pantalla táctil capacitiva de 10" e baterías de ata 8 horas de autonomía cun sistema de cargadores que evitará ter que facer instalación de cableado algún.

A carta digital eMenu nos restaurantes pode substituír a súa carta de papel e tamén pode ser un grande complemento ao seu sistema de eMenu Táctil

O eMenu Android Display tamén presenta as imaxes dos pratos, unha descrición detallada e información extra.

eMenu Android Display para os restaurantes é elegante e perfecto para os turistas xa que permite aos clientes cambiar o idioma do menú polo que eles desexen.

Os beneficios para vostede e os seus clientes por usar o noso menú Android:

  • Aumentar a satisfacción e o gasto medio
  • Grande atractivo para os seus clientes
  • Facerse único e diferenciarse da súa competencia
  • Mellorar a eficiencia e reducir os custes de personal
  • Coherente coa imaxe do restaurante - deseño gráfico único para todos os restaurantes
  • Pódese combinar cunha mesa auxiliar de montaxe en parede eMenu pantallas táctiles (opcional)
  • ...

Schultes S-700 Evotouch - Terminal Táctil Hostalería

Para aqueles que buscan un sistema de control e facturación para hostalería, realmente fiable ey eficaz, os terminais SCHULTES S-700 evotouch son unha solución sen límites. Cun novo desenvolvemento orientado ao futuro, de fácil manexo, e moderno deseño para espazos reducidos.

Pantalla táctil dun color de alta densidade, montada sobre unha carcasa completamente estanca, evita os problemas por salpicaduras de auga e a entrada de suciedade.

Opcionalmente, no seu terminal S-700 evotouch, pode contar cunha cerradura transponder magnética e chaves especiais para a identificación do persoal.

Software:

Todos os terminais da serie S-700 levan de serie o S-700 bluepos Software, xa instalado e listo para funcionar.

O deseño das pantallas é completamente flexible, e todos os elementos teñen libre forma e colocación. 

O deseño de todos os tickets, as fontes e os seus tamaños tamén se poden personalizar. 

Schultes HANDY - Telecomanda táctil Hostalería

Mando a distancia para rexistro con pantalla 100% táctil en dous formatos:
- Outdoor: Pantalla táctil LCD monocromo transflectiva. A única pantalla concebida especialmente para unha visión correcta en zonas con alto grao de luz ambiental.
- Indoor: Pantalla táctil LCD de color transmisiva. Pantalla a cor para traballar en zonas cun grao medio de luz ambiental.

 Conexión de ata 8 handys por terminal e ata 4 handys por cada Antena FUI-3.

Comunicación con tecnoloxía DECT (radiofrecuencia) 100% integrada e completamente bidireccional. Todos os cambios realizados no terminal fixo se adoptan automáticamente no Handy.

Batería extraíble de polímeros de litio de ata 21 de duración. Sistema automático de aforro de batería e sensor de luz ambiental.

O Cargador LG-3 pode cargar unha batería e a batería del Handy simultáneamente. Cando o handy se atopa no cargador permite rexistrar como se fora un terminal fixo.

Sérvese cunha batería incluída e ten como opcións unha cartucheira de pel (ROX) e batería de recambio.  

Rexistradora para Hostalería RG-5880

Esta é unha das nosas rexistradoras de gama alta, deseño europeo e máxima calidade de materiais. Moi indicada para hostelería, xestión de mesas, comandas e camareiros, chave dalas opcional. Teclado de plano con protector antisalpicaduras programable. Conexión ao ordenador e programa de xestión para PC (opcional). Contraseñas de acceso para vendedores, control de operacións, no venta, textos libres en recibo, prezos libres ou fixos, ofertas automáticas (descontos ou cantidades), factura simplificada, ficha de cliente con CIF (programación). Podemos conectala a unha balanza e/ou lector de código de barras e teremos un completo posto de venda, fácil de xestionar, robusto e elegante. Control e rexistro de todas as operacións na súa tarxeta SD interna que nos permitirá recuperar vendas, sacar duplicados de recibos e Z. 

Cómoda xestión de códigos de barras, artigos ao peso, puntos de clientes e outras moitas funcións converten a esta máquina nunha das máis completas do mercado. De tamaño reducido encaixa en calquera entorno co seu deseño moderno.

OPCIÓNS DO SISTEMA

  • Deseño de teclado plano configurable con 68 teclas
  • Axuste do formato de código de barras
  • Xestión de vendedores
  • Diferentes niveis de prezos
  • Ata 6 impostos
  • Axuste da función Macro
  • Anulación de venda
  • Descontos
  • Promocións
  • Puntos de Clientes - Fidelización
  • Ficha de Cliente con CIF (programación)
  • Copia e arquivo de Recibos e Resumes de Vendas 'Z'
  • Comentarios
  • Contrasinal de acceso a funcións por vendedor
  • Estatísticas de vendas
  • Xeración de informes en Excel
  • Batería Recargable
  • Porto de conexión a balanza
  • Porto de conexión a lector de código de barras
  • Diario Electrónico con capacidade de 50.000 liñas con tarxeta SD para copias de Seguridade de 2GB (incluída)
  • Conexión Ethermet (opcional)
  • Chave Dallas iButton (opcional)
  • Lector de tarxetas (opcional)
  • Caixón metálico incluído

VERSIÓN HOSTALERÍA

  • Xestión de mesas (versión hostalería)
  • Xestión de comandas
  • Xestión de impresoras de cociña (versión hostalería)
  • Xestión de camareiros (versión hostalería)
  • Xestion de modificadores (versión hostalería)

Non precisa dobre rolo porque todas as operacións almacénanse na súa tarxeta SD da que se poden extraer copias dos recibos e Z en calquera momento.

eMenu Galicia Cash - Caixón de cobro automático

O kiosko autoservicio de eMenuGalicia é unha plataforma de servizos na que poden coexistir aplicacións propias do sector onde se implante (hostalería, concertos, transportes...) con outras aplicacións, como a venda de recargas de móbil, a venda de entradas, a xestión de contidos publicitarios, así como calquera outra aplicación que axude a incrementar a rendabilidade da empresa.

Esta solución é totalmente configurable. Permite realizar o pago en efectivo (moedas e billetes) ou a través de tarxeta de crédito. O frontal tamén se pode personalizar para adecuarse á imaxe de marca do negocio.

Pódense incluír periféricos adicionais, como lectores de código de barras ou de tarxetas magnéticas, módulos wifi, etc.

RÁPIDO

Sen esperas, sen colas. O caixón automático axiliza a venda e aumenta a rotación de clientes.

EFICIENTE

Sen erros de cobro, sen mermas, sen posibilidad de robo.

CÓMODO E SINXELO

O caixón automático de cobro amosa os produtos de xeito máis atractivo e vai conducindo á compra de forma intuitiva.

INNOVADOR

Modernizar a imaxen do local e ofrecer unha forma diferente de venda sempre será ben recibido polos clientes.

DESATENDIDO

O cliente realiza a súa compra sen necesidade de personal, optimizando así a rendabilidade do establecemento.

CONFIDENCIAL

Aos clientes lles gusta elexir a súas compras explorando todas as posibilidades de xeito visual, detallado e guiado.

CONFIGURABLE

O caixón automático de cobro permite instalar culquera software, aplicación e periférico necesario para a xestión comercial e administrativa.

Emenu Galicia KSS - Kiosko táctil autoservizo

Os kioskos autoservizos son moi efectivos en moitos sectores. En todos eles evitan colas e esperas, son máis eficientes, evitan errores en cobros, son desatendidos (no temos que ter a unha ou varias personas faciendo o seu traballo), son configurables, etc.

Pubs

- Permite pagar con efectivo (billetes e moedas) e tarxeta de crédito 
- Control do diñeiro (os camareiros no terán acceso ao diñeiro)
- Control do aforo no local
- Evita a preimpresión de entradas
- Estatísticas de venda en tempo real
- Ampliar o horario de venda de entradas sen necesidade de personal
- Recollida de ticket, para aquelas compras realizadas desde Internet
- Promocións aos clientes con tarxetas de fidelización

Congresos

- Permite a venda de entradas desasistida 
- Control do número de asistentes 
- Evita a preimpresión de entradas
- Venda de entradas 24 horas 
- Recollida de ticket, para aquelas compras realizadas desde Internet
- Frontal personalizable coa imagen do congreso

Discotecas

- Venda de entradas durante todo o día 
- Máis operacións no mesmo tempo: máis axilidade e rapidez
- Menos filas, menos esperas, mellor servizo
- Os camareiros non teñen acceso ao diñeiro 
- Evita problemas e errores en cobros 
- Recollida de ticket, para aquelas compras realizadas desde Internet
- Frontal personalizable coa imaxen da discoteca
- Promocióne aos clientes con tarxetas de fidelización

Conciertos

- Venda de entradas as 24h do día 
- Permite pagar con efectivo (billetes e moedas) e tarxeta de crédito 
- Evita taquillas atendidas por persoal 
- Menos colas, menos esperas: mellor servizo. 
- Ingresos adicionais por compra de bebidas 
- Recollida de ticket, para aquelas compras realizadas desde Internet
- Maior movimento de público 
- Promocións a clientes con tarxetas de fidelización

Comedores

- Evita personal só atendendo a cobros 
- Menos colas, menos esperas: mellor servizo
- Maior satisfacción do cliente
- Carta de menú máis atractiva 
- Maior movimento de clientes 
- Promocións a clientes con tarxetas de fidelización
- Información adicional: composición dos platos, información nutricional, ingredientes...

Cafeterías

- Maior eficienza: sen erros de cobro, sen mermas, sen posibilidade de roubo... 
- Menos colas, menos esperas: mellor servizo 
- Posibilidade de vendas cruzadas entre comercios 
- Promocións a clientes con tarxetas de fidelización
- Os camareiros non teñen acceso ao diñeiro 
- Evita confusións nas comandas e axiliza os pedidos

Restaurantes

- Reserva de mesas durante todo o día 
- Incrementa o prezo medio do ticket 
- Menos colas, menos esperas: mellor servizo 
- Información adicional: composición dos platos, información nutricional, ingredientes... 
- Recollida de ticket, para aquelas reservas realizadas desde Internet 
- Promocións a clientes con tarxetas de fidelización
- Moderniza a imagen do local

Transportes

- Venda de entradas as 24 horas do día 
- Máis operacións no mesmo tiempo: máis axilidad e rapidez 
- Menos filas, menos esperas, mellor servizo
- Maior satisfación do cliente 
- Evita problemas e erros en cobros 
- Recollida de ticket, para aquelas compras realizadas desde Internet
- Promocións a clientes con tarxetas de fidelización

Aparcadoiros

- Permite pagar con efectivo (billetes e moedas) e tarxeta de crédito 
- Menos colas, menos esperas: mellor servizo 
- Evita personal en taquillas 
- Emisión de tickets e xestión de recibos 
- Posibilidade de vendas cruzadas entre comercios 
- Promocións a clientes con tarxetas de fidelización 
- Moderniza o negocio e mejora a imaxe

Panaderías

- Reserva de produtos 
- Incrementa o prezo medio do ticket 
- Menos colas, menos esperas: mellor servizo 
- Mellor atención ao cliente ao ter máis tempo para cada cliente
- Venta cruzada de produtos: pastelería, bollería, etc. 
- Axuda na cantidade de produto elaborado 
- Promocións a clientes con tarxetas de fidelización
- Moderniza a image do local

Pizzerías

- Reserva de mesas durante todo o día 
- Incrementa o prezo medio do ticket 
- Menos colas, menos esperas: mellor servizo 
- Información adicional: composición dos platos, información nutricional, ingredientes... 
- Recollida de ticket, para aquelas reservas realizadas desde Internet 
- Promocións a clientes con tarxetas de fidelización
- Moderniza a imaxe do local

Hoteles

- Permite pagar con efectivo (billetes e moedas) e tarxeta de crédito 
- Menos colas, menos esperas: mellor servizo 
- Evita personal de cobro en recepción 
- Venda cruzada de produtos: párking, internet, almorzos, alquiler de vehículos ou bicicletas... 
- Promocións a clientes con tarxetas de fidelización 
- Moderniza o negocio e mellora a imaxe do hotel

Piscinas

- Xestión desatendida (non se necesita personal para cobro) 
- Permite pagar con efectivo (billetes e monedas) e tarxeta de crédito 
- Control do diñeiro (os empregados non terán acceso ao diñeiro)
- Control do aforo na piscina
- Estatísticas de venda en tempo real
- Promocións a clientes con tarxetas de fidelización
- Venda cruzada de produtos: tickets, consumicións, servizos...

Clubes deportivos

- Permite pagar con efectivo (billetes e moedas) e tarxeta de crédito
- Xestión de bonos e pago de cuotas
- Estatísticas de venda en tempo real
- Xestión de alquileres de material e servizos 
- Ampliar o horario de venda de entradas sen necesidade de personal
- Recollida de ticket, para aquelas reservas realizadas por Internet
- Promocións a clientes con tarxetas de fidelización

Ximnasios

- Permite pagar con efectivo (billetes e moedas) e tarxeta de crédito
- Xestión de bonos e pago de cuotas
- Estatísticas de venda en tempo real
- Xestión de alquileres de material e servizos 
- Recollida de ticket, para aquelas reservas realizadas por Internet
- Promocións a clientes con tarxetas de fidelización
- Moderniza o negocio e mellora a imaxe do ximnasio

Solariums

- Evita personal só atendiendo a cobros 
- Permite pagar con efectivo (billetes e moedas) e tarxeta de crédito 
- Control do diñeiro (os empregados no terán acceso ao diñeiro)
- Control do aforo nas salas
- Estatísticas de venda en tempo real
- Recollida de ticket, para aquelas reservas realizadas desde Internet 
- Promocións a clientes con tarxetas de fidelización
- Venda cruzada de produtos: tickets, consumicións, servizos...

Perruquerías

- Solicitude de citas ou reservas 
- Permite pagar con efectivo (billetes e moedas) e tarxeta de crédito
- Xestión de bonos de perruquería 
- Venda cruzada doutros produtos (cosméticos, estética, perruquería, equipos, etc.) 
- Recollida de ticket, para aquellas citas reservadas por Internet
- Promocións a clientes con tarxetas de fidelización

Loterías e Apostas

- Evita colas e esperas 
- Permite pagar con efectivo (billetes e monedas) e tarxetas de crédito
- Selección de números/apostas polo cliente 
- Os empregados non teñen acceso ao diñeiro
- Estatísticas de venda en tempo real
- Maior satisfación do cliente 
- Venda de boletos/apostas 24 horas ao día 
- Reduce o persoal necesario para atención ao cliente 

eMenu Galicia - KSD POS Rural&Hotel Táctil

A nova plataforma para as novas demandas do mercado

Equipos profesionais TPV e software POS (Point of Sale) con base Linux. Os equipos táctiles KSD son a resposta para os profesionais da venda minorista en Hostalería e Restauración.

Os nosos servizos inclúen a completa posta en marcha do sistema, a programación e a formación. Os sistemas KSD poden traballar sós, conectados en rede ou como parte dunha longa rede de locais de negocio.

Xestión das vendas directas, as mesas, xestión de habitacións de hotel. Xestión das contas por cobrar, documentos no idioma do cliente final, podemos utilizar distintos niveis de prezos. A xestión do inventario simplificado, diferentes métodos de pago incluído Cheque/Ticket Restaurant con validación automática, pagos compartidos e deduccións, devolucións e cancelacións. Artigos de promoción para venda urxente, o control sobre as vendas. Soporta lectores de tarxetas, tarxetas de prepago, tarxetas de cliente e pago por EFT e un longo número de funcións...

Vostede pode conectar os sistemas KSD con:

- Tablets, PDA's o Comanderos
- Escáneres de código de barras
- Máquinas de café e dispensadores de bebidas
- Cámaras de videovixilancia
- Caixas de cobro automático (Cashlogy, Cashdro, Glory, CashKeeper, etc)
- Tarxetas intelixentes RFID ou Chip
- Lectores de tarxetas
- Balanzas
- Kioskos interactivos e outros dispositivos

No software (Software)

- Xestión de entradas, mesas, dormitorios, contas por cobrar e cintas insignias
- Xestión de planos de mesas e salas
- Control preciso dos permisos do servidor de xestión
- Conexión co sistema de videovixilancia.
- Separación de pedidos e pratos, menús completos
- Xestión controlada de menús con restricións (cociña, vaixela, ...).
- Xestión de divisas e euro
- Reservas e Planificación de reservas
- Gráficos e funcións de análise de vendas e marxes
- Xestión do inventario e fichas de datos das órdenes
- Todo o pedido no ticket como aperitivos, entrantes,etc ...e noutro pedido con só os insumos e/ou alimentos, etc.
- Cada recibo impreso pódese personalizar segundo as súas necesidades
- Xestión Multi-bar: Os pedidos procedentes da planta baixa do local imprímense no bar máis próximo.
- Sonará un pitido para alertar ao personal acerca da chegada dun pedido.

KSD LMS non ten límites

- Número de diferentes prezos: Ilimitado!
- Número de posibles pagos: sen límites!
- Número de vendas: Ilimitado!
- Número de mesas, entradas, contas por cobrar: sen límites!
- Número de pantalla configurable, botóns, etc. : Ilimitada
- Faga todas as pantallas personalizadas que necesite
- Fonte, tamaño e cor dos botóns e cada componente: todo é completamente editable!
- Presentación da impresión de recibos, nota A4, pantalla: Todo é configurable dacordo aos teus desexos!
- Control e edición completa das vendas. 

Terminais móbiles KSD iPod/ Android/ Orderman

- No módulo de xestión de comanderas portátiles para terrazas o salas é extraordinariamente fácil de usar.
- Os terminais son robustos e ben protexidos dos líquidos.
- O manexo é moi sinxelo e a programación realízase de forma totalmente automática!

A aplicación MobileCash KSD nas tablets iPhone/ iPad/ Android permítelle:

- Non necesita dun PC remoto para analizar as súas vendas, fágao directamente no seu móbil iPhone/ Android

* IPhone e iPod son marcas comerciais de Apple

Módulo "control horario"

- Permite o axuste e o análise dos resultados por período de tempo

Módulo de "Deudores"

- Permite, en combinación cos equipos KSD administrar as contas por cobrar 

Módulo "Stock":

- Definicións sobre administración, pedidos, entregas, entrada/ salida de stock, inventarios
- Accións de edición (valoradas, repor,  ...)
- Marxes de compras
- Devolucións

Módulo de "Hotel":

Permite a xestión de pequenos establecementos hoteleiros, casas rurais, hostales, etc que necesitan o control da súa cafetería, restaurante e servizos pero sen grandes requerimentos de hotel. É conectable a sistemas de Hotel avanzados.
- Administrar clientes
- Facturación con caixa KSD
- Reservas/ planificación
- Listas de chegadas/ saídas, presenza ...
- Edición do booking
- Edición noites/ asistencia tabla nacionalidade

eMenu Galicia iCount - Conteo de persoas

Os sistemas de conteo de eMenu Galicia permiten coñecer en todo momento o dato do número de visitantes aos centros comerciais e retails. Esta información sobre a afluencia de personas é vital para a toma de decisións de marketing, xestión de personal, distribución de produtos, etc.

O noso sistema permite coñecer ademáis o aforo en tempo real de locais de ocio e entretenento. Esta solución é cada día máis demandada polas estrictas normativas de seguridade que exigen solucións de conteo de personas automatizadas e fiables.

Os nosos sistemas de conteo de personas están en centros comerciales, retails, aeroportos, estacións… en máis de 20 países. Realizamos instalacións en máis de 500 empresas e contamos con clientes como IKEA, Factory/Neinver, Sephora, Nike…

Beneficios do noso sistema de conteo de personas:

Precisión
    - Garantizable un mínimo do 95%.

Software
     - Acceso aos informes a través dunha web con todos os datos centralizados.
     - Emails automáticos con afluencias.

Fiabilidade
     - As unidades de control conectadas aos sensores aseguran a non perda de información.

Servizo Postvenda asegurado
     - Ofrecemos un servizo de Mantemento preventivo e correctivo garantindo que os datos das afluencias sexan correctos.

Que permite o Conteo de Persoas ao teu negocio?

Conocer la afluencia real de clientes e o seu aforo en todo momento

Determinar o ratio de conversión de vendas (venda media por cliente visitante)

Ver a conducta do consumidor (comportamento por horas, días, semanas e meses)

Planificar o persoal dacordo ca afluencia real por franxa horaria e día

Avaliar o retorno das inversións en marketing no punto de venda

Coñecer como se distribúen os clientes no interior do local (zonas frías e quentes)

Evitar que se disparen os dispositivos anti-hurto da entrada se os clientes non están saíndo

Optimizar a xestión energética dos smart buildings e ofrecer máis seguridade

eMenu Galicia - VS-Salas

Visualtek VS-Salas es una completa solución para la gestión de salas, zonas de recepción o directorios. Edificios, hoteles, centros comerciales o restaurantes, en todos aquellos lugares donde quiera facilitar a sus clientes una información precisa del evento que se celebra, la ubicación de sus instalaciones o información relevante como precios o el tiempo. Todo gestionado a través de una sencilla aplicación Web. 

LOW COST
Visualtek VS-Salas es una solución económica, puedes gestionar múltiples salas sin preocuparte por el coste. Desde una pequeña cuota mensual puede usted contar con una avanzado sistema de control para sus salones, comedores, salas de banquetes. El sistema permite reservar automáticamente salas y comprobar disponibilidades, todo a través de una sencillo formulario Web.

DIRECTORIOS de EVENTOS y SALAS
VS-Salas dispone de un sistema para indicarle a sus visitantes donde se encuentran las diversas instalaciones y servicios. Podemos mostrar un sencillo plano de plantas con símbolos e imágenes explicativas.Puede consultar la información completa sobre la sala en la que se esta produciendo el evento: Evento en curso, Próximos Eventos, Aforo, Horarios y Localización de la misma.

ZONA DE RECEPCION
La sección de recepción dispone de áreas para conseguir diferente información: habitaciones, moneda de cambio, el tiempo, imágenes promocionales, flash, vídeo y texto en pantalla.
Toda la información es facilmente actualizable.

FACIL de COMPONER
Disponemos de múltiples plantillas con los que componer rótulos, añadir textos, vídeos o imágenes.