Acceder al contenido principal

Provedor TIC

Ingeniería INSITU, es una empresa de base tecnológica aplicada a la Ingeniería y Arquitectura. Nace en el año 2008 como instrumento de transferencia al mercado de la actividad del grupo de investigación de GEO-Tecnologías Aplicadas de la Universidad de Vigo. La empresa cuenta con presencia en España (Madrid, A Coruña, Lugo y Vigo) desde donde damos servicio al continente europeo, y en Brasil (Sao Paulo), a través de nuestra filial Metro Cúbico Engenharia (www.metrocubicoengenharia.com.br), para atender los proyectos del continente americano. Los servicios de INSITU se basan en la tecnología escáner láser, vehículos aéreos no tripulados, termografía, Georradar y SIG. Un ESCÁNER LÁSER TERRESTRE es una herramienta que permite realizar mediciones de objetos creando modelos tridimensionales a partir de muestras geométricas de sus superficies. Los escáner láser no solo actúan en posiciones fijas, sino que es posible integrarlos en dispositivos móviles, como el ESCÁNER LÁSER MÓVIL, que proporciona nubes de puntos de grandes entornos, o como el DRON, que permite inspeccionar zonas inaccesibles y obtener puntos de vista privilegiados, apoyado por cámaras RGB y termográficas. La TERMOGRAFÍA estudia las temperaturas de las superficies del entorno mediante la captación de radiación infrarroja de los cuerpos. Como complemento a estos equipos INSITU emplea el GEORRADAR para el análisis de capas subsuperficiales. Por último, la información obtenida se integra y gestiona mediante sistemas de información geográfica o SIG.

Rúa Doutor Rafael de Vega, 12, Lugo (Lugo)
Tlfn: 981242480

[{"razon_social":"Ingenier\u00eda Insitu, S.L.","enderezo_social":"R\u00faa Doutor Rafael de Vega, 12","localidade":"Lugo","telefono":"981242480","latitud":"43.0128","longitud":"-7.5518","nome_entidade":"Ingenier\u00eda Insitu"}]

O provedor ten as seguintes sedes:
  • Lugo

Solución(s) TIC

MSManager

MultiSensorManager ou MSManager é un software desenvolvido por Ingeniería Insitu para a xestión de datos obtidos a partir de Mobile Mapper Systems.

Permite a integración das nubes de putnos procedentes dun escáner láser móbil, así como as imáxenes panorámicas 360º xeorreferenciadas e as capas ou elementos procedentes dun SIX, polo que nun mismo software, ó incluir a traxectoria, se pode visualizar ó mesmo tempo todos os datos obtidos e tratados do elemento obxeto de estudo.

A aplicación é personalizable según as necesidades do cliente.

Este software permite tamén realizar medicións directamente sobre os datos, así como cargar novas capas e bases de datos para visualización dos obtidos.

SIGWeb MSM

Coa finalidade de poder visualizar e explotar a información procedente do noso proceso de inventario con Mobile Mapper System, nace este Sistema de Información Xeográfica para a xestión de infraestructuras accesible mediante cualquier navegador Web para os usuarios autorizados.

O sistema conéctase a unha base de datos remota que é xestionada mediante unha aplicación de escritorio, o que permite que a información que se visualiza neste entorno web permaneza sempre actualizada e centralizada.

A principal vantaxe de esta ferramenta é que, facendo uso da tecnoloxía SIG Web e de unha base cartográfica de referencia, permite ós seus usuarios acceder á información dende calquera ubicación, relacionando os datos alfanuméricos convencionais coa sua localización xeográfica, permitiendo así levar a cabo consultas, búsquedas e exportacións de informes específicos que lles den soporte na toma de decisións.
 

Servizos de procesado de información xeorreferenciada

Ingeniería Insitu conta cun set de ferramentas de programación deseñadas có obxectivo de optimizar o procesado de información xeorreferenciada coma nubes de puntos, delineación e xeración de Sistemas de Información Xeográfica.

Dende o rexistro, recorte e filtrado de nubes de puntos ata a comunicación entre programas de delineación CAD e de visualización de panorámicas 360º, as nosas ferramentas permiten ofertar servizos competitivos en prezo para as empresas que desexan externalizar o procesado de información xeorreferenciada.