Acceder al contenido principal

Provedor TIC

En Comunitea somos especialistas en la implantación de sistemas de gestión inteligente (ERP) para negocios. Con más de una década de experiencia, trabajamos con el software libre ODOO para ayudarte a aumentar su productividad, incrementar tus ventas y mejorar el trabajo diario

Avda. das Americas 59 Entresuelo, Lugo (Lugo)
Tlfn: 982814805

[{"razon_social":"Comunitea SErvicios Tecnol\u00f3gicos S.L.","enderezo_social":"Avda. das Americas 59 Entresuelo","localidade":"Lugo","telefono":"982814805","latitud":"0","longitud":"0","nome_entidade":"Comunitea"}]

O provedor ten as seguintes sedes:
  • Lugo

Solución(s) TIC

Odoo

Un completo ERP (sistema de planificación de recursos empresariales) publicado bajo licencia de código abierto.

O, para decribirlo de otroa forma, un conjunto de aplicaciones de negocio en código abierto completamente integradas y modulares que permiten escalar la aplicación e ir construyendo una solución a medida de las necesidades del negocio.

Esto permite que Odoo sea la aplicación perfecta para Pymes y pequeños negocios, permitiéndoles disponer de una aplicación de gestión completa a un coste muy reducido.

Pero la estructura modular de Odoo y su capacidad de adaptación le permite también crecer para adaptarse a empresas de mayor tamaño, cubriendo igualmente sus necesidades.

OpenERP

Open ERP é un sistema que combina as funcionalidades dun sistema ERP e un CRM. Ten compoñentes separados en esquema Cliente-servidor. Dispón de interfaces XML-RPC, e SOAP. Entre as súas características están a contabilidade analítica, contabilidade financeira, xestión de almacéns/inventario, xestión de vendas e compras, automatización de tarefas, campañas de mercadotecnia, axuda técnica (Helpdesk), e punto de venda. Dentro da construción mesma do software faise uso intensivo de fluxos de traballo que se poden integrar cos módulos facendo a modificación de aprobación e en xeral de calquera proceso adaptable. Emprega Postgresql como Sistema manexador de bases de datos e foi programado con Python, o cal permite que a súa adecuación e implantación sexa limpa e poida ter unha curva bastante menor que outras solucións. OpenERP coñecíase anteriormente como TinyErp. Distribúese con licenza GPL.