Acceder al contenido principal

Provedor TIC

Ofrecemos soluciones TI de valor, incluyendo la venta, instalación y soporte de infraestructura TI, y todos sus servicios asociados. Nuestro objetivo, es poder ayudar a nuestros clientes a aplicar la tecnología actual y futura en sus procesos de negocio, aportándoles el valor de la solución TI a su actividad, y todo ello, contando con un único proveedor: ARCADE INFORHOUSE. Es decir, no tratamos de vender infraestructura, sino una solución con la que el cliente reciba el valor de su implantación en su propia actividad. Nos apoyamos en la fortaleza (equipo humano y experiencia) de las empresas tecnológicas que componemos el grupo: ARCADE CONSULTORES e INFORHOUSE, en la colaboración con las principales firmas del mercado.

Ciudad del Transporte, 61-69 - Polígono Industrial del Tambre, Santiago de Compostela (A Coruña)
Tlfn: 981534015

[{"razon_social":"ARCADE CONSULTORES S.L.","enderezo_social":"Ciudad del Transporte, 61-69 - Pol\u00edgono Industrial del Tambre","localidade":"Santiago de Compostela","telefono":"981534015","latitud":"42.9127","longitud":"-8.51427","nome_entidade":"GRUPO ARCADE INFORHOUSE"}]

O provedor ten as seguintes sedes:
  • Santiago de Compostela

Solución(s) TIC

Solución de xestión empresarial ERP industrial: RPS

Solución de xestión empresarial, baseada no ERP denominado RPS, da firma Ibermática. RPS está orientado ao sector industrial.

A súa fortaleza, basease na capacidade de xestión de todos os procesos de actividad industriais, xa que permite a conectividade con aplicacións de deseño industrial, a xestión da produción nas súas diferentes fases, a captura de datos en planta, a xestión de almacén e control de calidade, ademais da contabilidade, comercial, etc. A utilización da tecnoloxía SOA, aporta maior flexibilidade e usabilidade.

ARCADE INFORHOUSE, é o único distribuidor autorizado desta solución en Galicia. Contamos cun equipo humano propio, formado por consultores e técnicos programadores, que permiten que poidamos ofrecer aos nosos clientes unha solución global e persoalizada para cada cliente, dende a consultoría e análisis inicial, pasando pola programación específica para adaptar o ERP á actividade da organización, a implantación, formación e o soporte postventa (que garante a atención en mantemento persoalizada, áxil e cercana).